dilluns, 18 de juliol del 2011

La Nova Joguina

La meva nova GoPro HD Helmet Hero i la seva LCD BacPac ja estan en funcionamet.
Aquest passat dissabte, he aprofitat l'oportunitat que m'han brindat els Amics del Final Feliç (companys de treball d'en Marià) per fer una sortida en BTT (pujada a la Mare de Deu del Mont) i he estrenat oficialment aquest enginy tecnològic.
Petit, lleuger i amb una excel·lent carcassa impermeable. Que és pot dir de nou sobre aquest producte, que no s'hagi dit ja. Donades les diferents possibilitats de subjecció es fa especialment cómoda de portar-la al manillar, al casc, etc., etc.
Avui l'he provat en el casc, i la veritat el pes de la mateixa no molesta ni entorpeix per a res.
Les fotos surten correctes (més encara si tenim en compte els 5MP) i els videos són espectaculars (tenim diverses possibilitats de resolució i la predeterminada dóna uns resultats sorprenents). Ja m'imagino aquest any a la "Cerdanya 360" amb aquest petit trasto.



En fi, estic intentant familiaritzar-me, cosa complicada en el meu cas, amb els videos (descarregar-los, pujar-los al YouTube, i enllaçar-los) per posar una petita mostra. Quant tingui aixó solucionat us penjo fotos i un video.
I també l'enllaç a la crònica dels Amics del Final Feliç


Fins la propera sortida.


Salut i cames.



pepshicola (c) 2011.

1 comentari:

  1. Perfecte, però un pacte, les intimitats no les filmis o censura-les.

    ResponElimina

Benvinguts a Pollistrol Bikers.
Pots deixar el teu comentari o demanda i si podem/volem et contestarem.
Gracies per comentar i si no estas inscrit no oblidis de deixar el nom , enllaç o email.