dilluns, 14 de maig del 2012

Visita dels Angels.

ELS ANGELS

Santuari, es un temple o lloc, en el que pelegrinen nombrosos fidels de una determinada religió. En el segle XXI, els fidels a la bicicleta.
Desprès de assolir altres cims de Santuaris, restava el Santuari de Els Àngels, un repte que va començar l’últim diumenge d’Abril, a les 7.45 en el bar L’Estació de Camallera, amb un cafè, per treure la son.
Després de descarregar les bicicletes i altres estris, en Josep Lluis, Joan Carles, i jo (Marià) comencem pelegrinatge per camins en direcció a Flaçà, aquí el trajecte es agraït, pujades suaus, voltats de camps i vorejant el Ter per sota dels pollancres fins arribar a Flaçà i continuar per la carretera fins a Bordils ha on hem agafat l’encreuament per anar a Sant Martí Vell.
Allà hem enfilat una primera pujada que ens ha fet treure la primera gota de suor i  roba, fins arribar a Sant Martí Vell , A partir d’aquí la ruta s’ha posat més seria, amb pujades curtes però intenses, al cap de 3 quilometres les meves forces flaquejaven, en Josep Lluis i en Joan Carles seguien a un ritme fort que a poc a poc m’anaven deixant.
Restaven 2 quilometres,  i jo estava “petat”, seguin la pista només quedava tirar de ronyons i orgull perquè de pinyons, plats i demés estris de la bicicleta se havien acabat feia estona.

Finalment arribem al santuari, ha on hi avia mes bicicletes que fidels, i com ja va sent habitual, hem fet les rigoroses fotos amb esmorzat i en poc temps hem hagut de començar a baixar.
El descens ha estat formidable, ja que tota la baixada a sigut per carretera fins a Madremanya per continuar cap a  Pedrinyà, sense deixar de visitar l’ermita de Sant Andreu de segle XI,
Tot combinant trams amb asfalt i camins arriben a Púbol, passant per davant del Castell de Gala-Dali, per continuar visitant aquest pobles del  Empordà com Foixà i travessar el Ter per arribar a Colomers.
La calor apretava  i sols restava 4 quilometres per arribar a Camallera i fer últim refresc, desprès de 49,8  Qm i 760  acumulats.

:=:=:=TRACK:=:=:=:

1. Bona volta i tornarem baixan per cami o corriol

2. Gran crónica i molt bona sortida, l'hem de repetir

3. Cada cop m'agrada més llegir les vostres "hazanyes", llàstima de l'esquena que sino...

Benvinguts a Pollistrol Bikers.
Pots deixar el teu comentari o demanda i si podem/volem et contestarem.
Gracies per comentar i si no estas inscrit no oblidis de deixar el nom , enllaç o email.